Warunki współpracy

Ogólne warunki współpracy

Oferujemy Państwu profesjonalną i rzetelną realizację powierzonych nam zadań.

Gwarantujemy wysoką jakość, poufność, terminowość i szybką realizację usług oraz atrakcyjny cennik i dogodne formy płatności.

Stałym klientom proponujemy rabaty i atrakcyjne warunki płatności.

Dokonujemy bezpłatnej ekspresowej wyceny tłumaczenia.
Wszystkie zlecenia traktujemy jako priorytetowe, a metodykę pracy nad danym zleceniem dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta.
Obsługujemy prawie każdy format plików – od prostych plików tekstowych i dokumentów Word, po pliki HTML, ASP, JS, RC i XML.
Nasi stali klienci mogą liczyć na atrakcyjne warunki współpracy.

Zasady rozliczeń

Dla tłumaczeń pisemnych:

  • termin realizacji zlecenia liczony jest od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia, w oparciu o dni robocze, od godz. 8.30 do godz. 16.00. Na specjalne życzenie klienta tłumaczenie dostarczamy również po godz. 16.00 oraz w weekendy i dni wolne od pracy.
  • jednostką rozliczeniową jest strona tekstu przetłumaczonego zawierająca 1500 znaków ze spacjami. W przypadku tłumaczeń przysięgłych jednostką rozliczeniową jest strona tekstu przetłumaczonego zawierająca 1125 znaków ze spacjami.
  • Gotowe tłumaczenie dostarczamy drogą elektroniczną, pocztą lub kurierem.
  • Do czasu realizacji zlecenia nie wlicza się sobót, niedziel i świąt, a także dni ustawowo wolnych od pracy. Konkretny termin realizacji zlecenia jest ustalany zawsze przed przyjęciem zlecenia.
  • Tłumaczenia wykonujemy w trybach: zwykłym,przyspieszonym, pilnym, ekspresowym.

Dla tłumaczeń ustnych:

  • jednostką rozliczeniową jest blok 4-godzinny.
  • Każda rozpoczęta godzina tłumaczenia ustnego traktowana jest jako pełna;
  • 9. i 10. godzina pracy tłumacza w ciągu jednego dnia: + 50 % ceny tłumaczenia;
  • 11. i 12. godzina pracy tłumacza w ciągu jednego dnia: + 100 % ceny tłumaczenia;
  • Do zlecenia tłumaczenia ustnego poza obszarem Katowic należy doliczyć koszty podróży oraz ewentualnego zakwaterowania i diety tłumacza.
  • Ostateczna cena tłumaczeń ustnych ustalana jest na podstawie specyfikacji podanej przez klienta.

Płatności

Akceptujemy przelewy bankowe, w terminie do 14 dni (dla klienta VIP termin płatności wynosi do 45 dni).

Płatności od klientów indywidualnych pobierane są przed rozpoczęciem tłumaczenia. W przypadku wysyłki pocztą, opłatę uiszcza się u listonosza. W przypadku wysyłki e-mailem, konieczne jest dokonanie przedpłaty.

Umowa VIP

Eurobusiness–Haller ma przyjemność zaprosić do stałej współpracy, udokumentowanej podpisaniem umowy VIP w zakresie tłumaczeń na szczególnych warunkach:

  • pierwszeństwo obsługi,
  • gwarancja natychmiastowej reakcji w przypadku nagłego zapotrzebowania klienta VIP na obsługę językową,
  • deklaracja pełnej dyspozycyjności nawet w weekendy i święta, godziny niestandardowej pracy tłumacza,
  • rabat w wysokości 5%–7% (wysokość rabatu zależna od miesięcznej wartości obrotu),
  • przedłużony termin płatności faktur (do 45 dni).

Umowę VIP zawiera się na okres 6–12 miesięcy z możliwością automatycznego przedłużenia na czas nieokreślony. Warunkiem zawarcia umowy VIP jest deklaracja średniej miesięcznej wartości netto zleceń w wysokości 1500 złotych.